Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 1 września 2013

Fashionolog #3 Koniec wakacji, zmiany na blogu.

Witajcie, jak wiecie niestety wakacje się skończyły, dla niektórych były udane, a dla niektórych nie, ale każdy z Was musi liczyć się z tym, że niestety trzeba iść do szkoły (bo myślę, że dorośli tego nie czytają). Chociaż posty nie za często się pojawiały, miałem zamiar trochę to zmienić i myślę, że będą się pojawiały systematycznej, ale niestety chyba tylko co tydzień, a przypomnę jeszcze, że mam drugi blog do którego link macie po prawo na pasku. Nowa seria, która będzie się pojawiała będzie odnosiła się do ruchu i rzeczy, które będą nam to umożliwiały robić gdy pogoda nie jest zbyt przyjazna. Będzie to teraz główna seria na blogu, jeszcze wymyślę jedną, ale to jeszcze (zaglądajcie na FaceBook' a tam powiem o nowej serii), na razie jest wszystko przesunięte na sobotę bądź niedziele, gdyż teraz będą tylko zmiany i zmiany jeżeli chodzi o plan lekcji. A tak w ogóle jak wcześniej wspomniałem mam jeszcze jeden blog o grach video i najprawdopodobniej będzie jakiś live z gry Smite, ale nie jestem pewien, a może będzie jakieś Q&A no nie wiem, w każdym razie może coś będzie, tyle że bez mikrofonu, bo...tak, ale będzie też odcinek z mikrofonem, który pojawi się niedługo na kanale Reaktywnego (szukajcie Amorkowy), ale jeszcze Was o tym poinformuję, oczywiście na FaceBook'  u.

Pocieszenie: za 300 dni wakacje, yay! c:

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz