Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 16 lipca 2013

[Lubię to!] Moje ulubione piosenki

Witajcie! Chcę Wam przedstawić swoje ulubione piosenki, serdecznie je Wam polecam, według mnie są one naprawdę bardzo fajne :)
1. Imagine Dragons- Radioactive
Jeżeli miałbym wymienić swoje TOP 3 piosenek na 1 miejscu na pewno znalazłaby się właśnie ta wpadająca w ucho nutka.
Link: www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU
Niestety tutaj nie słychać zbyt wiele, więc podam Wam też link do samego audio.
Link: www.youtube.com/watch?v=eu-xFvLaE68
2. Breathe Carolina- Blackout
Nie wiem czemu, ale ta piosenka wzbudza we mnie nostalgię. Poza tym piosenka wpada w ucho i nie chcę wypaść :) Serdecznie polecam.
Link: www.youtube.com/watch?v=h2S3RvIHwGs 
3.Ellie Goulding- Burn
Ta nutka jest super, także wpada w ucho. Bardzo mi się podoba, mogę prawdziwe i szczerze serdecznie polecić tą piosenkę i wszystkie inne piosenki Ellie.
Link: www.youtube.com/watch?v=CGyEd0aKWZE‎ 
4. Nelly Furtado- Maneater
Ta nuta jest bardzo oryginalna, śpiewa ją śliczna Nelly Furtado, jej głoś według mnie pasuję do tej piosenki, jest mega!
Link:  www.youtube.com/watch?v=PLolag3YSYU
5. Sporty-O- Let Me Hit It
Chociaż nie przepadam za dupstepem ta nutka zdecydowanie trafiła w me gusta. Like it!
Link: www.youtube.com/watch?v=lWuOROGK2fM&list=FL4NHPs9phS-To42PpzkSSwg&index=4
6. Boney M.- Rasputin
Jest to starsza piosenka, lecz bardzo wesoła i humorystyczna. Nie odrzucajcie starych piosenek, niektóre są naprawdę fajne! :)
Link: www.youtube.com/watch?v=kvDMlk3kSYg
7. Lisa Miskovsky- Still Alive
Jest to piosenka z bardzo ciekawej gierki "Mirror's Edge" stworzoną przez DICE. Śpiewa piękna Lisa Miskovsky ze swoim pięknym głosem. :)
Link:  www.youtube.com/watch?v=_1xyCOE8fNQ&list=FL4NHPs9phS-To42PpzkSSwg&index=6
8. Ewelina Lisowska- Jutra nie będzie
Nie jestem wielkim fanem polskich piosenek, choć piosenki Eweliny bardzo lubię. Chyba każdy słyszał o tej młodej, pięknej i utalentowanej damie, prawda? :)
Link: www.youtube.com/watch?v=SdIse3Lg4ww&list=FL4NHPs9phS-To42PpzkSSwg
9. Selena Gomez- Come & Get It
Tutaj znowu powiem, że nie jestem fanem, ale tym razem, że nie jestem fanem takich gwiazd jak Selena Gomez, Demi Lovato czy Miley Cyrus (po obejrzeniu i usłyszeniu nowej piosenki Miley... hejt, hejt, hejt...), lecz ta piosenka mi się bardzo spodobała! :)
Link:   www.youtube.com/watch?v=n-D1EB74Ckg

To już chyba wszystko jak na razie, może kiedyś powstanie cz.2, pożyjemy- zobaczymy.

Pozdrawiam, paaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz