Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 27 czerwca 2013

Fashionolog #1

Witajcie :) To jest post taki bardziej informacyjny. Na początek wspomnę, że nie jestem dziewczyną, a gdyby ktoś chciał wiedzieć mam na imię Mikołaj :) No i tak co jutro?  Zawsze głównie wstawiam na blog posty z rana, jutro tak nie będzie- zakończenie roku i te sprawy, ale ogólnie planuję jutro wstawić "Modne lato 2013 z Fashion cz.3", postaram się wybierać tańsze ubrania, jak prosiła czytelniczka (przepraszam, nie pamiętam nazwy), w każdym razie bardzo dziękuję-całkowicie zapomniałem o cenach. Możecie się spodziewać także 4 stylizacji. Ja kładę się spać, a Wam życzę kolorowych snów :)

Dobranoc :)

3 komentarze:

  1. bardzo fajny i naprawdę ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada sie ceikawie :) ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eniia, chyba było napisane, że jestem chłopak, prawda? Czytaj dokładniej.

    OdpowiedzUsuń