Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 27 czerwca 2013

Modne lato 2013 z Fashion cz.2

W tym roku w naszym kraju pogoda jest zmienna, musimy się zaopatrzyć w ubrania letnie, ale także te bardziej podchodzące pod sezon jesienny.A oto moje propozycje:
Stylizację na zimniejsze dni:



Stylizacja 1:
Phillip Lim Spodnie-ok.375.00 PLN
Top ZARA-ok.100.00 PLN
Błyszczyk Artdeco-ok.23.00 PLN
(Nie jestem pewien cen, przepraszam jeżeli się pomylę)
Stylizacja 2:
Pomadka GOSH-ok.31.99 PLN
Lakier do paznokci ORLY-ok.35.99 PLN
Szare trampki Converse-ok.239.00 PLN
Bluza bejsbolówka-ok.60.00 PLN
Jeansy Slim Regular H&M-ok.129.90 PLN
Stylizacja 3:
Pomadka Clarins-ok.92.00 PLN
Lakier do paznokci KOBO-ok.14.00 PLN
Bluza Even&Odd-ok.69.00 PLN
Miętowe spodnie H&M-ok.50.00 PLN

6 komentarzy:

  1. Ładne zestawy :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje super post oraz ogólnie bardzo fajny i ciekawy blog ^^ zapraszam do mnie do komentowania ostatniego posta i obserwowania mojego bloga hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale ten pierwszy strasznie mi się podoba *O*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką prośbę. Mogłabyś dodać kilka outfitów w bardziej przystępnych cenach? Dziękuję ^^

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehem... xd "Mogłabyś". Hmmm... Mam na imię Mikołaj ^^

    Postaram się:)

    OdpowiedzUsuń